Anja Q

'Jezelf blootgeven in alle privacy.'

Wanneer klanten zeggen dat ze het plezant vonden en op hun gemak zijn bij mij, doet me dat groot plezier.

De dag mag nog ontzettend druk zijn, een goede babbel en tevreden klanten, daar doe ik het voor.

Ik vind het ontzettend belangrijk om een goed contact te hebben met mijn klanten en neem graag de tijd voor een babbeltje of een grapje.

Wel zal ik altijd eerst even vragen of het gordijn open mag en of ik een kantje goed mag leggen. Ik heb zelf een hekel aan opdringerige verkoopsters, dus daar zal je me nooit op betrappen.

Klanten die net als ik gesteld zijn op privacy vinden het zalig om de winkel voor zich alleen te hebben en zich niet druk te moeten maken, omdat er een heer in de buurt van de paskamer staat.

Klanten vinden het ook fijn als je je eigen ervaringen deelt. Zo is een van mijn favoriete artikelen de hoge slip van Color studio met pure kant. Een must have onder jurkjes!

Bij klanten kijk ik vooral naar wat goed zit en staat. Valt één stuk duurder uit dan het andere, dan leg ik uit waarom dat zo is.

Het prijsverschil zit in de afwerking. Een kanten afwerking zal duurder zijn en een slip met patroon betekent bijvoorbeeld stofverlies bij het uitsnijden van telkens hetzelfde patroon. Dat verhoogt dan de prijs van het eindproduct.

Het is niet alleen belangrijk om te weten waarom je meer betaalt, maar vooral dat je bij Curtres altijd kwaliteit koopt.